to participate download our app

Jun 16
18:49
Haai dames, Omdat mijn cyclus altijd onregelmatig is geweest, heb ik jarenlang de pil geslikt. Vorige jaar november 2025 gestopt met de pil. Tot mijn verbazing werd ik de maand er na ongesteld en de maand daarna ook. Dit jaar ben ik alleen NIET in februari en NIET in april ongesteld geweest. MEI weer wel. En ik heb in het jaar dat ik ben gestopt met de pil nooit een tussentijdse bloeding gehad wel dat mijn menstruatie lang duurde voordat het kwam maar geen tussentijdse bloedingen dit is de eerste keer. Ik heb ook een prik gehad voor mijn slijmbeursontsteking en dokter gaf al aan dat ik daarna onregelmatige bloeding kan verwachten. Ik ben na de prik wel netjes ongesteld geworden. Maar na een week van mijn ongesteldheid kreeg ik weer een week een bloeding van 4 dagen en 9 dagen erna weer een bloeding. Nu moet ik morgen op onderzoek komen niet omdat het iets ergs kan zijn zei de dokter maar om dingen uit te sluiten. Ik heb dus een onderzoek met een eendenbek. Hebben meer meiden dit al meegemaakt zo een onderzoek of deze klachten? Ik vindt het allemaal heel spanend.🥺🥺 Hoop dat iemand tips voor me heeft.
  

to write your comment download our app