Hi meiden, ik ben 3 weken geleden de pil vergeten (ik slik door) en heb die toen samen met mijn pil van die dag ingenomen. 2 tegelijkertijd, hormonen overkill, oops. Maar sindsdien heb ik last van bruine afscheiding (heel weinig) en af en toe zelfs helder rood bloed (heel weinig). Zal ik een stopweek inlassen of gewoon doorslikken? help!